poniedziałek, 17 października 2011

6 miesięcy

12 października Nasz Mały Astronauta skończył pół roku. To były wyjątkowe miesiące. Pełne szczęścia, czułości, zaskoczenia, niewiedzy, intuicyjnych decyzji, strachu, wątpliwości. I tak samo jak JJ rozwija swoje umiejętności, ja kształtuję swoją macierzyńską dojrzałość. Każdy tydzień przynosi coś nowego. Kubuś dostrzega szczegóły, robotnicy na rusztowaniach za oknem są w stanie oderwać go od posiłku, reaguje na swoje imię, obcych traktuje z dystansem i zadumą, wwiercając się w świadomość dorosłego przeciwnika swoimi wielkimi oczami, w domu jest niezwykle czuły i radosny, jego głośny śmiech rozpuszcza każdy nasz gorszy humor, śpiewa w wózku, a najlepszym przysmakiem mianował gumową łyżkę do kaszki, jest bardzo cierpliwy, wyrozumiały i mądry. Nauczył mnie najważniejszej prawdy: niezależnie od tego, co mówią inni i jak szybko zmieniają i rozwijają się inne dzieci, Kubuś dla swojej mamy jest najwspanialszym dzieckiem świata. Niezależnie od tego, co mówią inne dzieci i jak wspaniałe są inne mamy, Evelio jest najwspanialszą mamą świata. I to jest nasza kosmiczna prawda.








10 komentarzy:

  1. ale ten czas leci...
    najlepsze życzenia na pół roku dla Astronauty i jego Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. święte słowa - jesteś najlepszą mamą najwspanialszego dziecka, ja też :) sto lat na pół roczku

    OdpowiedzUsuń
  3. To już pół roczku :) Wyrósł ten Wasz Astronauta :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Astronauto wszystkiego najlepszego! Kosmiczna prawda jest wspaniała :) trzymajcie się w dobrej "atmosferze" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego dla Kubusia i mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo dla każdej Mamy i każdego Taty ich Dziecię powinno być NAJ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i tak trzymać Ewelinko, ja też tak czuje już od ponad 5 lat i wiem, że moje dzieci są wyjątkowe dla mnie, a ja dla Nich :) Pozdrowionka i słodkie życzenia z okacji półroczku przesyła Sylwia T.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Półroczniaka :* Kolejnych sukcesów i dalszego wspaniałego rozwoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ on ma niesamowicie piekne oczy...

    OdpowiedzUsuń