wtorek, 4 stycznia 2011

niespodziewane przebudzenie

Po wczorajszych dolinach dzisiaj prawdziwa euforia gości w domu astronauty. Po 9.00 obudził mnie sms, a później telefon. Stwierdziłam, że to musi być coś pilnego. Każdy, kto dobrze mi życzy i ceni swoje życie zarazem, wie, że przed 10.00 się do mnie nie dzwoni. Nieprzytomna sprawdziłam telefon. Sms był od teściowej: "Ewelinko widziałam poznałam. Miłego dnia". Może byłam zaspana, może ciążowe szare komórki nie funkcjonują najlepiej, ale u diabła o co chodzi - pomyślałam. Oddzwoniłam pospiesznie z tym samym pytaniem. "Nie wiesz o co chodzi? Twoje zdjęcie było w Dzień Dobry TVN!"

Dzień Dobry TVN i Evelio: Moda Polska odc. 4.01.2011

1 komentarz:

  1. super, widać że cały czas jesteś aktywna i masz mnóstwo pomysłów, które realizujesz i to z sukcesem :) gratuluje
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń