poniedziałek, 24 grudnia 2012

w męskim gronie

Inne te Święta w tym roku w naszym domu. Męskie. Ja oraz pięciu mężczyzn, wliczając w to grono kota Carlosa. Chyba muszę postarać się jeszcze o dwóch Synów ekstra, lub wypożyczyć dodatkowy testosteron na specjalne okazje, aby niczym Królewna i Siedmiu Krasnoludków cieszyć się urokami życia. I okazuje się, że jednak można. Można prawie dwa tygodnie po porodzie, ze Starszakiem i Niemowlakiem w domu, ubrać choinkę, puścić Kolendę, zapalić świece, namoczyć grzyby, przygotować pierwszą w życiu kapustę Wigilijną, wyjąć cycka, podać kaszkę, przebrać, przewinąć, po raz setny nazwać krokodyla, zrobić małpkę, wyczyścić zakatarzony nos, umyć włosy, zjeść, męża po policzku pogładzić, nie tracąc przy tym wszystkim zmysłów i dobrego nastroju...

...spokoju w sercu, miłości i głośnych podszeptów intuicji życzę Wam Wszystkim Świątecznie!










12 komentarzy:

  1. Wspaniale!!! Oby tak dalej :))) Czekam na opis porodu (chyba, że nie będziesz wracać do tych wspomnień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie ma do czego wracać. Tak jak w przypadku JJ i tym razem miałam CC. Różnica taka, że nie zadziałało znieczulenie, więc mnie uśpili. No i szybko doszłam do siebie. Właściwie już następnego dnia normalnie chodziłam i czułam się dobrze.

      Usuń
  2. I Wesolych Swiat!
    Aby to meskie grono dawalo Ci tylko i wylacznie powodow do radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja doliczyłam się tylko 4 (Syn nr , Syn n 2, Mąż no i Kot), kto jest 5 u Ciebie??? Bo zżera mnie ciekawość...
    :))))

    Radosnych i pełnych miłości Świąt!
    asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My plus cztery:-) czyli JJ, Kamil, Carlos i brat Krisa Paweł:-)

      Usuń
  4. Wow! Można?! :) Słodkie Twoje Chłopaki, radujcie się w te Święta, po cichu zazdrościmy tego powiększonego składu. Jak Kubuś zareagował na brata? Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i wszystkich Twoich mężczyzn! I gratulacje, bo poród przegapiłam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w te Święta =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie!!!!
    Podziwiam Cie za organizacje! :)
    Wesolych i radosnych swiat dla Was!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie ma wyjścia. Muszę się zorganizować, tym sposobem wszystko szybko idzie i jest łatwiej.

      Usuń
  8. Cudownie!Dajesz mi wiarę...;-P Tego mi trzeba!A może Ty Robocop ukryty jesteś maj dir?;-P

    OdpowiedzUsuń