sobota, 19 marca 2011

dla kogo wózek?

Na wybór wózka daliśmy sobie sporo czasu, ponieważ tak jak do wielu rzeczy podchodzę bardzo spontanicznie, to w tej kwestii chciałam wykazać się zdrowym rozsądkiem. Kilka miesięcy temu włączył mi się obserwator uliczny. Tak jak za dawnych czasów, gdy miałam kupić sobie nowe buty lub torebkę i gapiłam się na wszystkie buty i torebki ulicy, tak teraz ogarniałam spojrzeniem wszystkie dziecięce czterokołowce. Bawiła mnie ta wymiana spojrzeń. Dziewczyna z wózkiem patrzyła na mój brzuch, ja intensywnie wpatrywałam się w elementy wózka starając się złowić firmę produkującą pojazd. Później przerzuciłam swoje zainteresowanie na wózki znajomych. I tym sposobem trafiliśmy na ten jedyny. Nie było w tym wypadku mowy o planowanym wcześniej zdrowym rozsądku. Obmacaliśmy produkt dokładnie w sklepie, a nasz model zamówiliśmy przez INTERNET. Wybraliśmy Concord Fusion, z gondolą Sleeper i fotelikiem do 13 kg ION. I teraz zastanawiam się dla kogo jest ten wózek? Dla nas, dla astronauty, czy dla obrażonego kota, który znowu zaczął żyć w przekonaniu, że po wcześniejszym zakupie dla niego specjalnego łóżeczka, przywieźliśmy mu idealny pojazd na czterech kołach i teraz godzi się z rozczarowaniem, ponieważ nie ma do niego dostępu.





7 komentarzy:

  1. Fajna gondola :) taka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ten wózek jest wielofunkcyjny? też muszę zacząć się rozglądać za jakimś pojazdem do mojego Gulka :-) pozdr xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wózek, a ile waży z gondolą? Przyznam się, że my szukamy największej gondoli i pompowanych kół bo liczymy się, że młodego powozimy w tym sprzęcie do marca przyszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetny wybór. No ale czego innego mozna się było po Tobie kochana spodziewać.Świetna przyszła mama, nie może wybrać nie świetnego wózka:-)Baaaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie "dla kogo wóezk" jest baaardzo istotne :) ja uważam, że wózek jest dla rodziców :) przy mojej dwójeczce sama przerobiłam już kilka wózków, pierwszy upragniony był do bani, wogóle się nie sprawdził, więc już po 3 miesiącach go sprzedałam na allegro! Trzeba zwracać uwagę na wygodę dziecka, ale przyznacie przecież, że większość dostępnych obecnie na rynku wózków to wspaniałe i wygodne pojazdy - trzeba tylko wiedzieć co jest potrzebne rodzicom. To nam ma się przecież wygodnie prowadzić, skladać, chować do bagażnika i rozkładać, ma też bez wątpienia cieszyć nasze oko. Także cieszę się bardzo, że Evelio znalazła właśnie "TEN" wymarzony i idealny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny:-))) bardzo. a odpowiadając na pytania to tak, wózek jest wielofunkcyjny. Składa się z trzech elementów: fotelika, gondoli i spacerówki. Gondola ze stelażem waży ok 11 kg. Tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  7. wpadam i pozdrawiam, bo szukam modnych mam :)

    śliczny kotek!

    OdpowiedzUsuń