środa, 3 listopada 2010

Co się dzieje?

Lubię raz w tygodniu przejrzeć książki i portale (polecam kalendarz ciążowy na http://www.edziecko.pl/) związane z rozwojem dziecka w danym momencie. Pomaga mi to wyobrazić sobie co dzieje się w moim brzuchu i jak astronauta teraz sobie radzi. Ale jak dochodzę do momentu, który opisuje moją obecną sytuację, to od razu mam ochotę tę całą literaturę wyrzucić przez okno. Mam wrażenie, że te teksty piszą specjaliści od horoskopów. Czyli tekst jest tak napisany, aby był dla wszystkich a zarazem dla nikogo konkretnego. Bo jak mam zrozumieć tekst, w którym dominują zdania typu: twoja cera zmieni się, może być piękna i gładka lub będziesz miała liczne wypryski. Bardzo dziękuję za takie błyskotliwe spostrzeżenia. O włosach też było. Miały zrobić się bardzo gęste. Szkoda tylko, że nikt nie wspomniał, że chodzi o włosy...na nogach:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz