piątek, 21 czerwca 2013

jestem bohaterką w swoim domu

Pobudki o 6 rano znaczącym "nie chcę już!" lub "peppa peppa" i mały palec wskazujący na szybę wymazaną moim korektorem, karmienie Kamilka, szybki prysznic, ubieranie całej bandy, spacer po świeże bułeczki, a na nim domofony, piesek i przybrani dziadkowie czekający od progu z, o zgrozo, przedśniadaniowymi czekoladkami, zakupy, wyjęta koniecznie samodzielnie jeszcze ciepła kajzerka, samochodzik, pusty deptak i stylowe okiennice, drzemka Kamilka, śniadanie w mamowym gronie, bieganie, piski, dziecięce potyczki, walka o zabawki, szykowanie na plażę, karmienie Kamilka, plażowanie: JJ z fobią piaskową babki wielbi szkoda, że na kocu, zmagania z kompleksami i strój kąpielowy, drzemka Kamilka, JJ'a drzemka w namiocie, karmienie Kamilka, zabawy w namiocie, JJ płacze obudzony z upalnej drzemki, Kamilek płacze przed drzemką, sypie piasek, słońce praży, powrót do domu, obiad, dwa kęsy i "nie chcę już", chwila odpoczynku, karmienie Kamilka, długi spacer, "rybka", "pingwin", "miś", "zebla", "ciuchcia ciuch ciuch", "ja siam!!!", ciągłe "tatuś tatuś, idziemy do tatusia" i moje "nie ma tatusia, tatuś jest w domu, przyjedzie za tydzień" i serce tęskni, gofr, samochodzik, fontanna, lody podgryzane od dołu, plac zabaw na moje nieszczęście na piasku i żal, że Syn lewitować nie potrafi, w domu karmienie Kamilka i kryzys, mamowe spięcia, płacz i plan dezercji, kąpiel Kamilka, karmienie i usypianie, kolacja, obowiązkowe "kakako", kąpiel w wagoniku, literkowo, mleko i sen, kolacja z mamami i ich Synkami, babskie opowieści, około pierwszej sen...

Z trudem przyjmuję miłe słowa, tak jakbym nie wierzyła w ich prawdę, sama komplementów też nie prawię, ale tym razem w pełni mi się należy: przetrwałam ten tydzień, pod koniec wyjazdu zaczęłam się nawet cieszyć, jestem bohaterką!










16 komentarzy:

  1. Jesteś WIELKĄ BOHATERKĄ! :) Podziwiam! Ostatnie zdjęcie cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jesteś BOHATERKA! uwierz w to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! czytam bloga od samego początku, nie mam konta i generalnie uważam, że komentowanie z perspektywy anonimowej osoby jest dziwne, jednak muszę to napisać: świetnie Pani wygląda! większość mam narzeka na sylwetkę, a tutaj widzę sylwetkę i energię nastolatki! :-)

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matkoooo bohaterko!! chylę czoła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Mama ! a masz jakiś obciskający kostium? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd jestem mamą czasem wydaję mi się, że działam na automatycznym pilocie. Czasem tęsknie za możnością nic nierobienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ano jesteś bohaterką!!! Piękne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na ten post - jestem super dzielna i wspaniała! I wiesz co - też sama pojadę, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam zaprosić na bloga. Tematyka to filmy, muzyka (filmowa i nie tylko), a także życie codzienne pisane wierszem. Myślę, że znajdzie się coś i dla dziecka, i dla dorosłego. Pozdrawiam, http://versemovie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie jesteś bohaterką. Rok temu przezżłam półtoratygodniowe wakacje z dwulatkiem i byłam wypompowana, a Ty dokonałaś tego z dwójką dzieci. Wielkie WOW.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka MAMA to SUUUPER MAMA :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najfajniejsze jest ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak właśnie wyglądały moje 4 tygodnie nad morzem... plus dziecko siostry i siostra. Mama Ady i Mikołaja

    ps. jestem zmeczona i dumna z siebie
    ps2 no i tlumaczenie ze tata tez przyjedzie ale nie teraz.jutro

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje bez taty to męka niestety, doświadczyłam również

    OdpowiedzUsuń