środa, 25 maja 2011

apel z progu spaceru

Postanowiłam wystosować odpowiednie pismo do Wydziłu Dróg i Transportu w naszym mieście z oficjalną prośbą o wymianę wszystkich nowych chodników z kostki brukowej na krzywe, dziurawe, źle ułożone płyty chodnikowe. Przyczyna: na zbyt równej powierzchni podłoża Syn mój się budzi. Nic nie poradzę na to, że lubi jak nim telepie a już znudziło mi się wytyczanie tras według chodnikowej faktury.

Panu taksówkarzowi, który krzyczał za mną, że pasy to przejście dla pieszych a nie spacerownik również życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

  1. Tak jak zwykle kierowca z pozycji silniejszego potrafi się pokazać z tej pięknej strony :/
    Poszukaj na spacery drogi osiedlowej z dużą ilością progów zwalniających :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no temu panowi trzeba wytłumaczyć że przez pasy też może spacerować mama z wózkiem w takim tempie jakie jej odpowiada.

    A pod apelem i ja się podpisuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź młotek jednego dnia i rozbijaj te płytki po drodze, albo ja wyślę Ci moje chodniki, a ty dawaj swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Miki był młodszy to też szukałam dziurawych chodników, które jak na złość na czas naszego spaceru w dziwny sposób znikały by pojawić się znienacka gdy szłam w obcasach:/

    OdpowiedzUsuń